Äntligen en Wok

Jag vet att jag är väldigt dålig på att använda denna blogg men nu ska jag försöka att ta mig i kragen.

I Söndags var jag och familjen Wesström/Hansson på IKEA och handlade.
 Då köpte jag en enorm Wok panna. Jag vet att det är inget man använder varje
dag och att den tar mycket plats, men jag blev lite sentimental. 
När jag var i Australien hade varenda hostel en Wokpanna vilket jag lärde mig att använda ganska fort.
Nu gäller det att fortsätta här hemma med, den störst skillnaden är att här har vi inte gasspis vilket jag också har lärt mig att älska. Pappa om du läser detta kan vi få en gasspis:)

Det jag vill komma till att jag har precis använt den för först gången och nu ska det smakas av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0