En utmaning!

Syrran har skickat en utmaning den går ut på att säga 7 sanningar om mig själv.

-När jag blir stor vill jag bli polis
-När jag var liten var jag allergisk mot choklad nu är jag beroende av det.
-Jag lyssnar fortfarande på Roxette jag skyller på att jag var ganska ung när de var stora och inte minns mycket av dem.
-Jag är galet förtjust i räkost.
-Jag har blivit tradera beroende men jobbar just nu hårt för att ta mig ur beroendet.
-Jag cyklar ALLTID till/från jobbet även om det regnar och stormar vilket händer ganska ofta.
-Jag hatar alla slags bönor jag har försökt att äta det många gånger men det går bara inte-

Sedan blev jag uppmanad att skicka detta vidare till 7 pers men den som känner sig uppmanad får gärna taemot utmaningen.

Kommentarer
Postat av: Marina

Var försiktig med Tradera så att du inte lägger för höga bud ;).

2008-01-21 @ 14:12:14
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0