Mitt 2007

nyårslista - lite sent
Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Duschat i ett vattenfall, haft 6 olika jobb.

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2008? 
Jag har inget minne om jag gav ett förra året men i år ska det bli mer ekologisk mat och mer träning--

Fick någon i din närhet barn? JA! Syrran fick lilla Evelin. 

Dog någon i din närhet? Tyvärr förlorade jag min älskade Farmor Mary i Kampetorp

Vilka länder besökte du?
Började året i Austalien och hann även med NZ 

Vad skulle du vilja ha 2008 som du saknade 2007?
Min pojkvän Jake nära. 

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
 
7Juni blev jag och Jake tillsammans 24 oktober lämnade jag honom i NZ

Vad var din största åstadkommelse? Jag har slutat röka.

 
Vad var ditt största misslyckande? Misslyckande vilket hemskt ord, det är mycket man ångrar men det är bara att lära sig av det och gå vidare.

Vems beteende förtjänade att firas? Min pappa som alltid ställer upp förutom när han slänger mina mössor.
 
Var tog det mesta av dina pengar vägen? Resa i största allmänhet.

Vad gjorde dig jätte, jätte, jätte exalterad? Att komma hem för jag åkte juh i 2006

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007? Ganska säkert en Johnny Cash

Bästa filmer 2007?
Bloody Daimonds för att säga en.

Vad önskar du att du hade gjort mer av? Tränat.

Vad önskar du att du hade gjort mindre av? Rökt.

Favorit TV-program? Vänner räknas det?

Vilken var den bästa boken du läste?
Shantaram med Gregory minn inte hans namn men en höjdare

Vad gjorde du på din födelsedag?
J
ulfest på jobbet

Hur skulle du beskriva din stil 2007?
Mer klänningar och kjolar annars same same


Vem saknar du?
Jake

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Jake och alla andra jag träffade när jag reste.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2007
Vänner betyder så mycket och man kan hitta dem överallt
.

Lärde du dig något nytt under 2007?
Massor som vanligt jag älskar att lära mig nya


Kommentarer
Postat av: Marina

Du har blivit utmanad syster, titta i min blogg.
//Marina

2008-01-16 @ 16:24:20
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0